Κυριακή 31 Ιουλίου 2011

στου Αυγούστου τον έρωτα....

Γεννήθηκε η πιο δυνατή Σελήνη....
Αυγούστου φως
θα της τάξει έρωτα
θα της στάξει μέλι
θα φτιάξει ένα άρωμα για να τον δελεάσει
να του υποσχεθεί
να τον καλέσει....


14 σταγόνες αιθέριο έλαιο περγαμόντο 
16 σταγόνες ylang ylang 
14 σταγόνες κανέλλα 
12 σταγόνες βανίλια 
6 σταγόνες σανταλόξυλο 
4 σταγόνες έλαιο jojoba
βιταμίνη A
βιταμίνη E
30 ml καθαρό οινόπνευμα

Θα φτιάξει το άρωμά της για τη γιορτή της
πιο φωτεινής Σελήνης
του πιο λάγνου έρωτα....
του Αυγούστου 
θα το σφραγίσει και θα τ' αφήσει στο χάδι
των αστεριών για τρεις νύχτες
θα το ακουμπήσει νύχτα τη νύχτα 
στο στήθος της
θα κλείσει τα μάτια
και θα μιλήσει τη γλώσσα της 

επιθυμίας:
"σε έφτιαξαν τα χέρια μου
με προσταγές της καρδιάς μου
να μου τον φέρεις πάλι εδω
να λάμψω στα μάτια του
να γεμίσω τη σκέψη του
να γιορτάσω το κορμί του
έχεις τη δύναμή μου
έχεις το όνειρό μου
και θα με βοηθήσεις να το
αγγίξω....
γένοιτο...."
γιατί το κορμί τρέφεται με πόθο
και ο έρωτας με  υπόσχεση

Αμφιτρίτη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου